Geen resultaten gevonden Misschien heb je de verkeerde zoekterm gebruikt.

Zoekfilters:

Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Klantenservice VIVA

Bel 088 - 550 01 15
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Top 5 veelgestelde vragen

1

Wat is Mijn Viva?

Op de pagina Mijn Viva vind je een overzicht van de meest recente forumberichten en topics. Binnen Mijn Viva kun je daarnaast je favoriete onderdelen van de website plaatsen. Op deze manier ben je binnen één muisklik op de pijler, het onderwerp of de blog die jou het meest interesseert. Wanneer je in een topic reageert, kun je aangeven of je dit topic bij je favorieten wilt plaatsen. Deze gekozen favorieten kun je dan weer oproepen via de Mijn Viva pagina.

2

Wat is de VIVA VoordeelPas?

Met de VIVA VoordeelPas krijg je het hele jaar door korting bij een heleboel winkels, webshops en op dagjes uit.

3

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

4

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.