VIVA op iPad

Helaas komt de VIVA HD app per 1 juni te vervallen. Woodwing, het systeem waarop de VIVA-app draait, houdt ermee op. VIVA gelukkig niet, dus kun je VIVA ook digitaal blijven lezen, alleen nu via Tijdschrift.nl. Heb je nog oude VIVA-specials die je wilt overzetten? Dat kan: Tijdschrift.nl zet ze automatisch op je account, je hoeft alleen onderstaande stappen te volgen.

First things first
1. Open VIVA HD op je iPad
2. Druk op het derde icoontje rechts onderin, ‘Mijn Archief’, daar vind je alle door jou gekochte edities. 3. Maak hier een screenshot van. Dit doe je door tegelijkertijd op de home-knop en de uit-knop te drukken.

Download Tijdschrift.nl
4. Download de app Tijdschrift.nl in iTunes en maak een persoonlijk account aan (kan in de app).

Aankopen herstellen
5. Ga naar ‘Foto’s’ op je iPad en open de screenshot van je archief. Rechtsboven vind je een envelop met een pijltje, klik hierop en druk op mail. 6. Mail de screenshot en de naam van je Tijdschrift.nl-account (je e-mailadres) naar app@tijdschrift.nl, dan zorgen wij ervoor dat je aankopen z.s.m. op je Tijdschrift.nl-account komen.

Veel leesplezier!

Heb je al een tijdschrift.nl-account? Dan kun je stap 4 (‘Download Tijdschrift.nl’) overslaan.

Vragen?
Neem contact op met de Sanoma Klantenservice via tel. 088 – 550 0250 (ma t/m vrij van 9 tot 21 uur en zat van 10 tot 14 uur. Kosten voor het bellen verschillen per provider.) Of gebruik het online vragenformulier.