Yikes, dit is een nieuwe beauty trend

Hoe je het ook went of keert, 2017 is hét jaar van de wenkbrauwen op Instagram. Van hoge boogjes geïnspireerd op McDonald’s gele M tot unibrows, we hebben de gekste trends voorbij zien komen. Veel van deze wenkbrauw trends lijken belachelijk. Zó belachelijk dat je zou denken dat het een grap is. Maar neen, men blijft experimenteren. Zie hier het nieuwste resultaat: wenkbrauwen in de vorm van het Nike logo.

Swoosh

Huda Kattan, een make-up artiest en tevens beauty vlogger met maar liefst 21 miljoen volgers, repostte een foto van de Nike-brow. De swoosh, zoals het Nike teken ook wel liefkozend wordt genoemd, blijkt een ideaal model voor je wenkbrauw. Wie lang genoeg naar de foto kijkt, vindt het misschien wel wat hebben…?

Wil je niets meer missen van VIVA? Neem een abonnement. Profiteer nú van onze speciale aanbieding: 10 nummers voor slechts €10.