Sexercise: sporten tussen de lakens

acht keer langer sex

Uren hardlopen, tennissen of zweten in de sportschool. Als deze manieren van trainen niet tot je favoriete bezigheden behoren, probeer dan eens wat anders. Wanneer je een dieet volgt, is het noodzaak dat je daarnaast ook in beweging blijft. Seks is de ultieme work-out, dus als je het goed doet, verbrand je tijdens een heftige vrijpartij meer dan 500 calorieën!

Tijd voor effectieve sexercises!

Trainen

Wanneer je je tijdens de daad actief opstelt, merk je naderhand verschil in je fysieke toestand. Na heftige seks waarbij je verschillende spieren traint, heb je de volgende dag misschien zelfs spierpijn. Als je seks en sporten echt wilt combineren, kies dan voor standjes waarbij jij de meeste inspanning levert. Seks is naast calorieën verbranden ook goed voor je balans en weerstand. Vrouwonline geeft je alvast wat inspiratie!

Amazone
Een goed voorbeeld is het amazone-standje, waarbij jij bovenop zit en met je gezicht van hem afgekeerd bent. Jij bepaalt het tempo doordat je op je hurken zit en op en neer beweegt. Zo train je vooral je bovenbenen.

Kruiwagen
Ook het kruiwagentje lopen van vroeger is om te bouwen tot een sexercise. Ga op je buik liggen en til je benen een beetje op, zodat je partner deze kan optillen en tussen je benen komt te staan. Met je armen til jij je lichaam van het bed. Hij traint vooral zijn armen en jij voelt dit standje vooral in je buik, benen én biceps.

Orale seks
Het géven van orale seks zorgt voor de verbranding van zo’n 100 calorieën per uur. Hem plezieren levert jou dus ook wat op. Een uur is wat lang, maar als je het nou een paar keer per week 10 minuutjes doet…

Simpele sexercise 583 kcal
Rustig uitkleden: 32 kcal
BH losmaken met één hand: 15 kcal
Standje doggy style: 326 kcal
Echt orgasme: 112 kcal
Gehaast aankleden: 98 kcal

Wil je resultaat zien is het van belang dat je deze sexercises combineert met goede voeding én voldoende water!

Bron simpele sexercise: FunFactor.nl