Zo komt hij heftiger klaar

heftiger klaar komen

Wist je dat je je intensere orgasmes kan krijgen als je je bekkenbodemspier train? Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen! Hieronder lees je precies wat je moet doen om heftig te klaarkomen.

De bekkenbodemspier is de spier die je gebruikt als je tijdens het plassen je plas onderbreekt. De man kan er ook nog een leuk trucje mee doen: als hij een erectie heeft kan hij met zijn bekkenbodemspier zijn penis op en neer bewegen. Laat hem dat maar eens voordoen!

Trainen

Je kunt de bekkenbodemspier trainen door de zogenoemde kegeloefeningen. Eigenlijk zijn deze oefeningen bedoeld om incontinentie tegen te gaan, maar tegenwoordig worden ze ook geadviseerd ter voorbereiding op een geboorte óf om het seksueel plezier voor beide partners te stimuleren.

Bij de man kunnen de kegeloefeningen de kracht van de ejaculatie versterken en het aantal samentrekkingen verhogen. De getrainde bekkenbodemspier kan ook gebruikt worden om een zaadlozing in kracht te verminderen. Je man of vriend kan dan 10 tot 20 minuten later alweer een nieuw orgasme krijgen. Wij zeggen: het is de moeite waard!

Wat moet je doen?

Er zijn drie soorten oefeningen. Bij de eerste oefening span je je bekkenbodemspier twee tot tien seconden aan. Deze oefeningen herhaal je ongeveer 10 keer. Bij de tweede oefening druk je de spier naar beneden en maak je een soort persbeweging. Ook deze oefening herhaal je een aantal keer. Tijdens de laatste oefening moet je de spier zo snel mogelijk spannen en daarna onmiddellijk weer ontspannen.

Wil je een goed resultaat? Dan herhaal je alle oefeningen tien keer, ongeveer vijf keer per dag. Succes!