Anna Nooshin lanceert haar eigen duurzame en betaalbare beautymerk: Noosh

anna-nooshin-beautymerk

Anna Nooshin is al niet meer weg te denken uit beauty- en fashionland. Nu kan ze nog iets toevoegen aan haar uitgebreide cv. De influenceer en ondernemer lanceert namelijk haar eigen beautymerk: Noosh. 

Al twee jaar lang werkte ze in het geheim aan haar ‘allergrootste droom’ die nu eindelijk is uitgekomen.

Eigen beautymerk

Anna lanceert haar eigen make-up, skin- en haircare-collectie: Noosh. ‘De producten van Noosh zijn  cruelty free, bijna allemaal vegan, ontwikkeld in Italië en natuurlijk van hoge kwaliteit’, laat ze weten op haar Instagram. De naam van het merk is natuurlijk een verwijzing naar de achternaam van de influencer. Toch doet de naam veel mensen ook denken aan de lifestylewebsite Poosh van Kourtney Kardashian.

Uniek

Uniek aan Anna’s beautymerk is dat je alleen producten kunt ontvangen als je member bent. Je ontvangt dan elke maand de nieuwste producten bij jou thuis. Dat wordt dus lekker ongeduldig wachten op de postbode.

De tekst gaat verder onder de foto.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door NOOSH (@nooshbeauty)

Duurzaam, inclusief en betaalbaar

‘Iedereen is natuurlijk al mooi van zichzelf’, vindt Anna. ‘Om goed voor de dag te komen is dan ook niet veel opsmuk nodig. Maar ik miste nog een beautylijn met producten die natuurlijk, duurzaam, inclusief, betaalbaar en daarnaast makkelijk in gebruik zijn. Producten die nét even die extra glow geven.’ En daar hebben de meeste vrouwen zeker wel baat bij. ‘Noosh is ontwikkeld voor iedereen die van beauty houdt, maar niet de tijd heeft om ’s ochtend uren voor de spiegel te staan’, vertelt ze aan Cosmopolitan. ‘De producten zijn dan ook ontwikkeld om je eigen schoonheid te benadrukken. Beauty for your best self, zeggen we.’

Member

Als je member bent bij Noosh-beauty ontvang je iedere maand een nieuwe collectie. Die bestaan uit make-up-, haar- en skincare-producten. Wat het kost? €24,95 per maand. En dan heb je maandelijks een beautybox met 4 tot 5 items. Ook krijg je als abonnee toegang tot een online community met allerlei tips en masterclasses. Super handig!

Lees ook
Selena Gomez komt met eigen beauty-merk

Op = op

Maar onthoud wel: op = op. De collecties worden maar in gelimiteerde oplage ontwikkeld. Je kunt je nu aanmelden als abonnee op Nooshbeauty.com. Je komt dan vervolgens op een wachtlijst voor de eerste collectie. The Bisou Collection zal door de eerste member begin april worden ontvangen. Je krijgt dan vier producten: een gezichtsmasker, lipgloss, higlighter en oogschaduwpalet.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door NOOSH (@nooshbeauty)

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door NOOSH (@nooshbeauty)

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de VIVA-nieuwsbrief

Bron: Cosmopolitan | Beeld: BrunoPress, Instagram