Lisa’s Temptation review aflevering 12: Samen slapen: nee, douchen met Daryl: ja

Temptation aflevering 12

Time flies when you’re having fun en we smashen zo aflevering 12 van Temptation Island in. Is Kevin er al overheen dat hij bij z’n naam genoemd werd? Zeker niet. Maar we moeten door.

Want de aflevering is nog maar net begonnen of Karina staat al in de douche met Daryl (aan het zoenen en knuffelen natuurlijk, verder niks aan de hand) en Greg is aan het tongen met z’n ‘zusje’. Ik weet dat het misschien aanvoelt als een grote familie daar, maar doe maar even niet.

Tekst gaat verder onder de tweets.

Temptation aflevering 12

Want vergeet Sonny, luister naar de wijze woorden van Roxanne. De verleidster probeert nog haar ‘kinderen’ op het juiste pad te krijgen, maar het gaat allemaal verkeerd. Liyah soort van boos, iedereen de volgende dag spijt: ja dat zag Roxanne natuurlijk allang aankomen. ‘Het kleine zusje was opeens geen klein zusje meer.’ Marco geeft nog even een therapiesessie aan Greg en Tyra en ja, kan gewoon gebeuren.

Kevin is nog steeds boos

Het is tijd voor de dreamdates en de dames zitten met stokbrood en wijn aan het ontbijt. En Kevin? Kevin is nog steeds boos. Laat het los vriend, laat het los. Eva heeft ondertussen ‘Dennis wel echt zelf gekozen hoor’ en ook de rest van de verdeling is gemaakt. En goh, wat een verrassing weer. Blijkt er zomaar maar één bed op de romantische hotelkamer te staan. Zie je toch niet aankomen na al die seizoenen. Kayli wil verder nog even weten of Kevin haar op wil eten. Ongemakkelijk.

Doei Karina

Gregory wil ondertussen zo graag de naam van Karina weg, dat hij een mega groot karakter van Looney Tunes eroverheen laat zetten. Ricky is opgegroeid op boten en Marco noemt Tahira zijn soulmate. Zal Denise vast leuk vinden. Karina bij het betreden van de hotelkamer: ‘I don’t want to give too much, omdat ik gewoon wel te allen tijde het respect wil behouden. Ook naar Gregory toe.’ Ook hoopt ze dat Daryl haar verder kan helpen in het verbeteren van haar leven, maar dan kan ze beter Sonny even bellen. Al horen we natuurlijk prima hoe de verleider je ook een zetje kan geven. Kom maar door met dat kampvuur van volgende week.

Op de hoogte blijven van onze leukste artikelen en winacties? Schrijf je in voor de VIVA-nieuwsbrief

Beeld: Still
Lisa woont in Limburg, maar is stiekem een echte Brabantse. Ze houdt van gekke trends en haar guilty pleasure is foute, Nederlandstalige muziek. Ze is misschien dan wel 27, maar van binnen meer een echte oma. Voor VIVA schrijft ze over het laatste nieuws op het gebied van entertainment, series, reizen, seks, films en boeken. Volgen? Dat kan via @lisahoogmoet op Instagram!