VIVA redactioneel: #VIVAveer

Altijd al 
benieuwd geweest naar de hoofden achter het 
colofon? Wie nu echt VIVA maken? In VIVA Redactioneel vertelt elke keer een ander redactielid, van stagiaire tot adjunct-hoofdredacteur, iets over zichzelf en de nieuwste VIVA. Deze keer: Kirsten Steenvoort, brand manager.

viva400redactioneel
‘De VIVA400-winnaressen 
verdienen allemaal een veer.’

Je ziet of ontmoet ze vast weleens, vrouwen of mannen van wie je denkt: jij bent bijzonder. Je kent ze amper, maar voelt meteen een soort bewondering. Zoals iemand die tijdens een concert totaal uit z’n dak gaat zonder zich iets aan te trekken van wat anderen denken. Die collega die gewoon een keer zegt wat ze echt denkt. Mijn ‘kleine’ broer die zijn hele hebben en houden opzegt en zonder plan naar het buitenland vertrekt. En de man die me vanmorgen passeerde op de fiets, hardop zingend. In eerste instantie misschien een beetje raar, maar ze zijn wel zichzelf.

En daar word je blij van! Het zijn allemaal mensen die niets te  verbergen hebben, net als wij. VIVA steekt iedereen die lef heeft, zijn of haar hart volgt en schijt heeft aan wat een ander denkt, een veer in de kont. Een VIVA Veer, om precies te zijn. En we nodigen jou uit om hetzelfde te doen. 
Nee, dat bedoelen we niet letterlijk: er komen geen echte veren of konten aan te pas. Maar bij deze VIVA vind je wel acht stickers, die je wat ons betreft naar hartenlust kunt uitdelen. Plak ze op mensen die jou inspireren, vrolijk maken of een voorbeeld voor je zijn. Want hoe vaak zeggen we nou tegen mensen dat we ze bewonderen?

Wij gingen alvast de straat op om blikvangers te complimenteren (zie pag. 108). Daarbij is dit hele nummer doorspekt met veren, dus laat je inspireren en geef de VIVA Veer door. Dat kan trouwens ook online, via Facebook, Twitter, Instagram of – nog persoonlijker – via de mail of WhatsApp. Ga naar viva/nl/veer en doe het meteen!