Geweldig: twitteraar neemt bedrijven en de talloze mogelijkheden van hun badplankjes op de hak

badplankje

Ontspannen, wassen, misschien scheren. Meer dan dat doen we vaak niet in bad. Oké, misschien neem je een tijdschrift, boek en een glas wijn mee. Maar daar blijft het bij. Toch? Volgens bedrijven die badplankjes verkopen, doen vrouwen echter véél meer in bad.

Het zal je niche maar zijn, de verkoop van badplankjes. Maar hoe krijg je je plankjes aan de vrouw? Door het momentum van een goede badsessie zo ontspannen mogelijk eruit te laten zien. Deze badplankjesbedrijven doen dat, maar gaan daar een beetje ver in, zo viel twitteraar Sharon Su uit Californië op.

Zij signaleerde de vreemde advertentietrend waarin vrouwen met cappuccino’s, wijn, muesli’s, salades, tablets, parfums en cocktails in bad gaan. De voorbeelden die Sharon toont, zijn echt hilarisch:

Bron: LINDA.nl, beeld: Twitter, iStock
VIVA's Lise gelooft in een poederroze planeet ergens hier ver, ver vandaan, waar Justin Bieber en Idris Elba samen president zijn en het altijd glitter giet. Zolang die planeet nog niet gevonden is, houdt Lise zich bezig met millennial perikelen en entertainment. Véél entertainment. Wil je me volgen op insta? @lisejasmijn, dan kan ik ook zien wie jij bent.