Naked Issue!

Overmorgen is het zo ver! Maanden lang smeken en preken komt tot een fantastische einde: de lancering van Viva’s Naked Issue voor Blue Ribbon.

Taboe
Blue Ribbon wil in Nederland de bespreekbaarheid van prostaatkanker op de kaart zetten. Want dat is nog een tamelijk taboe. Mannen blijven er vrij lang mee door sukkelen en wachten te lang voor een controlebezoek. Ik heb van heel dichtbij meegemaakt hoe het wel goed kan gaan. Mijn schoonvader was er gelukkig vrij op tijd bij. En dankzij snelle opsporing en de juiste medicatie leeft de lieverd nog steeds. En hoe! Viva bereikt miljoenen vrouwen, en als wij er over durven te praten en onze man, vader of opa naar de huisarts schoppen, dan komt het met die snelle opsporing wel goed.

Geld opleveren
Maar hoe kan Viva de aandacht trekken bij een heel groot publiek om de deze mannenzaak aan de orde te stellen? Door bekende mannen te strikken voor een spraakmakende reportage. En dat die mannen dan ook nog eens heel mooi poseren. En dan óók nog eens naakt.
Dat hebben we allemaal gedaan! Zeven mannen hebben het aangedurfd om poedelnaakt voor de lens van Carli Hermes te gaan staan. Dapper vind ik het. En nee, ik heb ze geen zakken met geld geboden, want deze Viva moet juist geld gaan opleveren.

Smaakvol en sexy
Wat mij betreft een staande ovatie voor Charly Luske, Michael Boogerd, Robert Doornbos, Jeroen Spitzenberger, Marcus van Teijlingen, Ramses Jedeloo en Paul Turner. Want het is een prachtige serie geworden: smaakvol en sexy. We maakten een flimpje op de set!

Vanaf woensdag in de winkels, met een feestelijke blauwe strik eromheen! Een mooi pakketje voor onder de boom.:-)

Foto: privébezit
Filmpje: WendyR