WIN: Een culinair diner door een tv-chef… En meer!

Uit onderzoek* van Groupon is gebleken dat Nederlanders tijdens de feestdagen liever verrast worden met een ervaring, dan met een kado. De reden? We willen meer tijd doorbrengen met onze geliefden, en hoe kan dat nou beter door samen een geweldig avontuur te beleven? Groupon helpt je een handje!

Inmiddels geven we elkaar meer kado’s tijdens Kerst dan Sinterklaas en besteed één op de vijf Nederlanders maar liefst 250 euro (!) aan zijn of haar kado’s voor geliefden. Maar wat willen we nou het liefst? Met stipt op één: Een weekendje weg in een mooi hotel (49%). Op de tweede plek volgt een diner bij een chic restaurant (37%), en op de derde plaats staat een dagje uit met vrienden of familie (33%). Dat moet spannender, moet Groupon hebben gedacht.

Tijdens de ‘Verrassende Feestdagen’ van Groupon maak je kans op fantastische prijzen:

  • High tea op 100 meter hoogte in de Euromast voor 4 personen
  • Luxueuze overnachting voor 2 personen met persoonlijke butler én diner bereid door een tv-chef
  • Stuntvlucht inclusief filmopname voor 6 personen
  • Exclusief wellness arrangement voor 4 personen
  • Overnachten in een iglo in Oostenrijk voor 2 personen

 

Kans maken?

Vertel Groupon wélke prijs jij wilt winnen, en wie weet drink jij deze feestdagen wel thee op 100 meter hoogte, of slaap je in een iglo in Oostenrijk. Bovendien verloot Groupon kortingscodes onder alle inzendingen. Dat maakt cadeaus geven dit jaar nog leuker!

Op 3,4 en 5 december kun je je stem achterlaten in één van de Groupon-brievenbussen in Amsterdam (Kalverstraat en Damrak), Den Haag (Grote Marktstraat, Spuistraat en Vlamingstraat) en Eindhoven (18 Septemberplein, de Piazza of Heuvel Galerie).

Geen brievenbus in de buurt? Geen paniek, want Groupon heeft ook aan jou gedacht. Klik hier om je stem online achter te laten en kans te maken op één van de prijzen!

*Groupon onderzocht de afgelopen maanden op internationaal niveau wat de kadowensen- en tradities tijdens de feestdagen zijn. Aan dit onderzoek deed een representatieve groep van 1.020 Nederlanders mee.